Ensam hemma kan man inte vara för länge

Idag blev det lite problematiskt, alla dvs MOR/FAR/LILLMATTE hade lång arbetsdag/skoldag och inte kunde jag bli lämnad så många timmar ensam. ÄLDREMATTE hade lovat bort sig att passa Tarzan så hon fanns inte tillgänglig som hon brukar. Kul att även Tarzan får vara tillsammans med min snälla ÄLDREMATTE.

MOR ordnade det bra tyckte jag, hon kom hem och hämtade mig på lunchen och så fick jag lov att följa med henne på jobbet. Jag tyckte det var helt ok att vara där, MOR var ju där. Vid ett tillfälle så gick MOR ut från rummet, stängde dörren för att gå och hämta vatten åt mig. Jag gav ifrån mig ett skall, men då blängde MOR på mig genom glasrutan så att jag valde att sitta tyst tills hon kom tillbaka.

Alla som satt runt MOR tyckte jag var en jätte snäll & fin kille, det var helt ok att jag kommer tillbaka en annan dag om det behövdes sa dom när LILLMATTE kom för att hämta mig när hon slutat skolan.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Är det för du äter upp Lillmattes alla pepparkakor du är så snäll?

2006-12-05 @ 11:57:57
Postat av: Wallander

Christoffer, skyll inte ifrån dig, det fanns inte så många kvar när du gått härifrån i onsdags. Men du behöver kanske också bli snällare, annars kanske inte tomten kommer till dig, tänk på det du!

2006-12-05 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback