Fit for fight igen...

Idag väckte jag MOR redan kl 05.55. Hon trodde nog att jag behövde gå ut, visst behövde jag kissa men inget annat. Jag väckte henne för att jag faktiskt var vrålhungrig, borde hon väl förstå när man knappt fått något i magen. Förväntansfull satt jag och väntade, vad skulle jag bli serverad? Kokt ris, ingen höjdare men i alla fall mat så jag får väl vara tacksam.

Jag har mått toppenbra hela dagen. Det blev inte fältet, Tarzan hade redan varit ute och rastat sig så då ville jag inte åka dit.

Men när jag & MOR var ute vid halv 7 snåret, så bestämde jag & Tyrus att vi skulle träffas lite senare och knata bort till rastgården i Pildammarna. MOR & Camilla fick snällt följa med bara, ibland måste de göra som vi säger också.

Vi hade jätteroligt, vi sprang,sprang & sprang. Jag är fortfarande mycket snabbare än Tyrus och även konditionen min är bättre. Men det gör inget, jag kan anpassa mig och dra ner lite tempot när jag är med honom så att han tror att han är nästan lika snabb.

Tyrus har fått ett skithäftigt halsband, ett sådant därmed nitar på. Det passar honom superbra det lilla "muskelpaketet". Hade jag tagit på mig ett sådant så hade det nog sett väldigt lustigt ut. Nej, jag tror att jag håller mig till det jag har (behagligt i mjukaste älgskinn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback