8 månader idag

Men det är tydligen ingenting som man firar i min familj i alla fall. Ganska dåligt, tycker jag. En bit leverpastej kunde man väl ha kostat på mig åtminstone.

Men jag får nöja mig med att jag fått träffat min ÄLDREMATTE idag och det var jättekul, jag har inte träffat henne på 10 dagar. Lyckan över att återses verkade att vara ömsesidig, eller?

Det bästa av allt är att jag skall få träffa henne imorgon också då hon kommer och håller mig sällskap ett par timmar.

Jag borde inte klaga, jag har en toppen familj som gör så mycket annat bra för mig. Jag får väl se fram emot min 1-års dag, för den tror jag inte att dom ignorerar.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Hej min käre bror!
Jag kan berätta för dej att det var lika dåligt ställt här!Lite taskigt är det!Men va sjutton jag säjer som du:man har tur som har människor som älskar en över allt annat =)De e inte alla som har det så bra...

2006-11-22 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback