Leksak som skulle vara näst intill oförstörbar

Både Camilla (Tyrus matte) och hundaffärsförsäljaren sa att denna tupp näst intill skulle vara oförstörbar. Pyttsan, MOR har blivit grundlurad helt enkelt, jag kan, jag minsann. Det tog mig mindre än 3 minuter sedan hade jag bitit hål i tuppkammen.
 
MOR tog den ifrån mig och den åkte direkt ner i soppåsen. Måste erkänna att jag fick lite dåligt samvete, jag kunde ha varit lite mer aktsam med den, i alla fall en dag eller så.  Här var MOR snäll och kom hem med en ny leksak och så gör jag så här. Risken är nog stor att det dröjer innan jag får någon ny leksak igen

Jag fick också ett nytt halsband, ett likadant som jag redan hade, men som passar perfekt, det andra får allt ligga tills jag växt till mig lite.



Kommentarer
Postat av: Elliot

Hej!
Har du fått nytt halsband?!Då får man inte se dej med "antenn"på ett tag menar du?På tal om leksam förresten så tror jag nog att vi kan lura till oss vars en ny på söndag på utställningen för där brukar det finnas massor.Jag har ett tips till dej Wallander,öva allt vad du kan på att se ledsen o undergiven ut så kommer det att fixa sej de lovar jag.Kramizar från Elli-tott

2006-11-08 @ 15:02:35
Postat av: Wallander

Jag tror inte det blir någon ny leksak på Söndag, MOR verkar vara väldigt bestämd på den punkten. Men man skall aldrig säga aldrig....

2006-11-08 @ 23:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback