Stackars Guinness

MOR berättade att Guinness idag varit hos doktorn. Han hade dubbelsidig öroninflammation och gillade definitivt inte när Dr ...berg skulle kontrollera öronen, han hade inte glömt henne sedan förra gången. Dom var tvungna att söva honom lite. Därefter var han världens tröttaste kille.

Ett tips för att slippa öroninflammation Guinness är att göra som jag, dvs att alltid hålla huvudet över vattenytan. Men jag vet vilket vattendjur du är och då är det inte så lätt. Finns det ingenting som din matte kan putta in i örat vid bad, som stänger vattnet ute?

Krya på dig kompis, vi skall ju snart ut och spåra igen.

Kommentarer
Postat av: Guinness

Du Walle!

Nu har jag varit drogad för första gången! Inget att rekommendera. Först var jag gosigt trött, sedan blev jag yr (skitläskigt) och slutligen så kräktes jag.

Dessutom har jag inte fått vara på dagis heller för min matte tror att jag ska blöta ner örononen så förfärligt. Tänk om jag aldrig mer får bada och simma. Nej, det är otänkbart. jag har hört att jag ska få en ny rumskompis på dagis: en 6 månader cocker spaniel-flicka. Jag längtar verkligen dit.

Bara så du vet så tänker jag hålla mig borta från droger och koncentrera mig på tjejer och klävar istället. Mycket roligare!

Ses på lördag morgon! Jag ska se till att min matte kommer upp.

Guinness

2006-11-08 @ 09:32:03
Postat av: Wallander

Jag lovar att jag skall göra allt för att avhålla mig från att bli drogad, för det låter inte som något trevligt. Men har man ont någonstans kan det vara en nödvändighet för att man skall bli bra.

Det låter himlans trevligt att få vara på dagis, framför allt när man som du har turen och få dela rum med flickor hela tiden. Lova nu att inte äta upp hennes säng, om hon nu har någon, kanske har hennes matte/husse blivit förvarnade.

Ja, håll du dig till tjejer & klövar, men lova att inte glömma bort mig helt.

2006-11-08 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback