Tisdag och träningsdax

Idag blev det allt lite stressigt för MOR, hon hann inte mer än in om dörren sedan var det dags för oss att köra till kursen. MOR glömde att ta med godis åt mig, tur att hon inte glömde mig i alla fall, det hade varit värre. Men MOR flörtade till sig lite Frolic av Leo's matte. Mm Frolic, det gillade jag, så mycket faktiskt att jag hade svårt för att fullfölja kommandot "stanna kvar" när MOR gick en bit ifrån mig. 

Innan det var dags att hoppa in i bilen efter dagens övningar, så fick jag nya leksaker av Ann, Elliots matte. Henne gillar jag skarpt, hon är alltid så snäll och omtänksam.

Titta vad jag fick:
110274-43

110274-44

Ps. Elliot, jag hörde att du redan har en likadan hund, så att du inte tror att jag fick något och inte du...

Kommentarer
Postat av: Elliot

Hej Wallander!
Kul att du blev glad för dina saker,men vad gör du på bilden?Sover du eller?Det är kanske så att du lekt så mycket så du blivit trött.Jag tycker också att du är jättegullig o snäll men ibland fjäskar min matte lite väl mycket.Det är inte så att jag är avundsjuk och jag har ju mycket saker,men ändå...Ah,förresten de gör inget..kramizar Elliot

2006-11-16 @ 09:35:22
Postat av: Guinness

Tjenixen Walle!
Jag undrar om jag också får en sådan fin leksak av min matte. Jag är dock lite skeptisk eftersom jag var lite oaktsam med Helge, vad det nu betyder. Undrar egentligen vad som hände med hans kropp? Jag får nog fjäska lite, snart är det ju jul!

Hälsningar
Guinness

PS! Vad kul vi hade i tisdags. Men åldern börjar ta ut sin rätt. Jag sov resten av dagen.

2006-11-16 @ 18:41:44
Postat av: Wallander

Elliot, det är faktiskt så att jag inte riktigt gillar att få kamerablixten i ögonen. Så därför är det bästa sättet att blunda.

Jag tycker inte att din matte fjäskar för mycket.... jag gillar det!

Du behöver inte vara orolig, din matte älskar dig mest i hela världen, men jag verkar inte komma så långt efter :-)

Ps. Vad hade matte med hem till dig från TEBA idag, din lilla bortskämda brorsa.

2006-11-16 @ 21:25:39
Postat av: Wallander

Guinness kompis, hur gick det hos doktorn idag och fick du träffat din favorit veterinär?

Oaktsam, nej det tror jag inte att du varit. Jag förstår att du bytat utseende på Helge, han var allt lite för tjock från början, men lite för smal blev han kanske nu, men otroligt mycket mera charmig.

2006-11-16 @ 21:34:24
Postat av: Elliot

Hej Wallander!
Aha,kamerablixtar!Tänkte inte på att du är en van fotomodell!För jag hade inte fattat att knipa med ögonen,så dum e ja=).Min matte va snål denna gång på teba-turen.Hon hade "bara"köpt tugg(rätt många)o en nagelfil(!!!)Vad sjutton ska jag med den?Ja e ju kille!Men det ger sig väl är jag rädd för.Jo förresten, hon köpte en orange visselpipa också å den vet man ju vad den ska vara till(hihi).Ses i morgon....

2006-11-17 @ 13:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback