Tisdagsträning

MOR & jag trotsade regnet och FAR följde också med till träningen idag.

Jag vet inte vad det var men det luktade förbaskat gott i gräset, så jag hade svårt att slita nosen ifrån det men jag var inte ensam, de andra kursarna var likadana. Vi tyckte inte heller det var så skönt att sitta och ligga i det blöta gräset, så våra mattar tyckte att vi trilskades lite för mycket emellanåt.

Men när vi väl kom igång med träningen så gick det bättre. FAR tyckte det såg bra ut, dvs att vi var väldigt duktiga.


Kommentarer
Postat av: Elliot

Hu ja,visst var det vått o läskigt i gräset igår?Dom kunde själva lägga sig där o se hur skönt det är!Jag tycker att vi strejkar ännu mer nästa gång,om de e lika vått då menar jag.
O säj till din husse att det är klart att det såg bra ut när vi tränade,vi har ju varit med ett tag nu,vi e väl inte obildbara heller(fint ord jag kan).

2006-11-22 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback