Yes, yes, yes

Idag gick det superbra på spårningen, jag har nu fattat galoppen.

Regnet öste ner så jag och Guinness fick sitta ganska länge i bilen innan vi släpptes ut i det fria. Jag fick slå en liten kiss, sedan var det dags att börja. Det gick bra redan från starten, kom någon meter ut ur spåret i mitten men sedan fick jag upp det igen och då körde jag på tills det tog slut och där fann jag min belöning:  KLÖVEN. Nästa gång så skall jag också få gå ett lite längre spår. Det är verkligen kul när man lyckas, alla blir så glada. 

Anita sa att jag fixade en klar 5:a idag (jag har ingen aning om vad det betyder och MOR glömde att fråga).

MOR gick sedan iväg med Ann, Elliot & Ingvar, hon skulle se hur det var att gå efter ett proffs, som redan spårar med ett par vinklar. MOR berättade att Elliot var jätte duktig och att hon fick lärt sig lite nya saker genom att gå efter Ingvar som berättade hur det får lov att vara.

Innan vi begav oss hemåt så fick vi springa av oss lite tillsammans med Salsa 18 månader. Guinness jagade Salsa och Salsa jagade mig, det var väldigt roligt, som vi sprang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback