Äntligen fick jag också vara med och springa

Idag har jag haft det jätteroligt. FAR bestämde träff med några av polarna i Magistratsparken. Gemensamt promenixade vi till rastgården i Pildammarna. Det är en stor rastplats med många stora träd. Vi hade det skitroligt! Det var hur kul som helst att springa runt där och bli jagad av Tyrus & Blomman och vise versa.

Hoppas verkligen att vi kan göra om det en annan dag.

Idag har MOR & LILLMATTE varit på TEBA i Höör tillsammans med Guinness matte. Jag stod och tittade i fönstret när dom kom hem och vilken packning dom plockade ut ur bilen. FAR blev lite orolig ett tag och var rädd för att dom handlat upp hela affären, men Lena var den som hade mest. Det var kul att titta när MOR visade vad som var inhandlat. Jag fick ett spårsele, men sedan var det bara för mig tråkiga saker, såsom bajspåsar, bajspåsehållare och lite annat smått & gott. Bajspåsehållaren har FAR fått i uppdrag att sätta upp i hallen snarast (men risken finns att det kan ta lite tid....enligt MOR).

MOR köpte ett par stövlar till sig själv också, ett ganska bra pris och personalen garanterade att de skall hålla fötterna varma & torra i kyla och nedebörd. Med dom på så kan det inte göra så mycket om jag drar ut MOR lite vid sidan om gångstigarna, dom verkar att tåla det mesta. Lovar att rapportera om detta stämmer lite senare i vinter, jag lär väl höra MOR klaga annars, för hon är en "frysekylling".

Kommentarer
Postat av: äldrematte.

om dom håller mamma varm o fossingarna vill jag gärna bli meddelad om det. med tanke på att mina fötter är härdade mot d mesta utom just kyla. o ned dej Walleballe vet man aldrig vart man måste stoppa fötterna. snart kommer jag hem o kelar med dej, erkänn att du saknar mej :) ge chrilli en stor puss, så länge har jag en lite skrutten här i örebro som jag myser med, honom hade du nog gillat, han e pytteliten o svart precis som du, så säger han mjauuu.

2006-10-21 @ 00:55:15
Postat av: Wallander

Halloj,
Jag tror inte du är intresserad av de stövlar som MOR köpt. För dig gäller det att se snygg ut, och dessa är definitivt inte snygga (men det berättar vi inte för MOR för då blir hon kanske ledsen).

Chrilli kommer hit och skall äta middag med oss i kväll, jag ger honom en stor blöt puss då från dig.

Skynda dig hem, jag längtar efter dig!

2006-10-21 @ 14:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback