Eftersom MOSTER tjatar så....

så kommer här lite bilder:

Här sitter jag på Limhamnsfältet en vacker dag.

110274-12

Här är jag ute på promenix med FAR. Visst gör jag mig bra på bild?

110274-13

Här känner du väl igen dig, detta är ju hemma hos dig.

110274-14

Lika bra att slappa rejält, roligare än så här blev det tydligen inte.

110274-15

Jag hörde nog att du sa till MOR att jag ser rolig ut när jag har öronen på detta vis.
Ibland kan man faktiskt inte hjälpa om inte allt hänger som det skall.

110274-16

Kommentarer
Postat av: Elliot

Tjänare brorsan!
Hoppas att du gillade alla grejor o tugg som JAG fixade åt dej(ja ja min matte då,om de ska va så petigt)
Jag tycker att du ser jättegullig ut när öronen är på fel håll.Nästan lika gullig som jag=).Jag sa nästan!Min matte tycker själklart att JAG är gulligast.Ses på tisdag.

2006-10-08 @ 20:51:57
Postat av: Wallander

Tja på dig bror Elliot!
Jag gillade grejorna jätte mycket, men det där benet som MOR stoppade godis i var ingen höjdare. Var var det för mening, hur jag än vände och vred så kom jag inte åt godiset. Så jag tyckte det var lika bra att börja tugga i sönder det. Lyckas du få ut något godis, tipsa mig gärna då på tisdag.

Klart att din matte tycker att du är gulligast, men hon har faktiskt viskat till mig att hon även tycker att jag är det. Men vi är väl inte brödrar för ingenting, eller?

2006-10-09 @ 22:38:44
Postat av: Anonym

Åh, du ser mästan ut precis som keno <3333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback