Presentdag

Idag fick jag lite presenter av MOR & LILLMATTE, de tyckte att jag gjort mig förtjänt av det.

Först fick jag en ny vattenskål, en sådan som är hopfällbar, som jag kan ha när vi är ute på längre turer.

Sedan fick jag den här:

110274-27

Söt orm va? Vi kom bra överens direkt, dock gillade jag inte riktigt hans långa röda tunga, så jag har börjat operation kapning.

110274-29

MOR fick syn på något gulligt som Ann hade idag för att lätt pocka på Elliots uppmärksamhet, en liten grå mus. Typ en sådan ville naturligtvis MOR också ha, resultatet blev denna:



Jag tror jag kan tänka mig att gilla den, men bara om jag får lite köttbullar någon gång då och då.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Don´t worry,be happy!Du behöver inte oroa dej.Du fååååår köttbullar i alla fall.Fråga mej för jag vet.Men de e en hemlis.
Mr E

2006-10-16 @ 13:53:21
Postat av: Wallander

Vad bra att jag har dej som kan berätta hemlisar för mej!

2006-10-18 @ 23:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback