Roligt kvällspass

Under en längre stund ikväll så klagade MOR på att jag låg och släppte mig och att det inte luktade helt fräscht. Vaddå, kan man hjälpa att man är lite kass i magen, eller?

21.30 fick hon tydligen nog och drog ut med mig.

Polarna var redan ute. För att jag skulle få vara med och leka lite så sprang MOR omkring med mig i koppel, jag jagade och blev jagad. Hela tiden så hängde MOR på, STRONGT, lite impad faktiskt!
 
Blomman är en kär tös, men hon verkar redan till att vara tingad av Tyrus och han får man ju passa sig för. Men jag passade på att pussa lite på henne när Tyrus istället valde att försöka ge sig på Tilde istället (utan någon större framgång faktiskt, han är så burdus).

Så här kan det se ut när vi träffas på kvällspasset:

110274-20




Kommentarer
Postat av: äldrematte.

ååh, kära ni är. hörru, walleballe, du vet väl att du kan svara när folk skriver va?

2006-10-07 @ 11:10:49
Postat av: Sofie

OHHH! Roligt med blogg!!! Heja Walle.

Postat av: Wallander

Soffi, vad kul att du också kikat in på min blogg.

2006-10-07 @ 14:55:57
Postat av: Wallander

ÄLDREMATTE,

Av princip så svarar jag inte dom som kallar mig för walleballe, bara så att du vet. Detta var ett undantag!

2006-10-07 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback