Så här började det....

Holly Hunters Woody Guthrie, "Woody"fattar tycke för Boltiltorps Nice Looking Lass, "Jissa". Tur var ju det så att jag och mina sju syskon fick komma till världen.

När vi föddes fick vi inte se dagens ljus, vi fick se nattens, därför fick kullens namn bli: "NATTKULLEN".

Förutom att vår underbara mamma JISSA tog hand om oss på bästa sätt, så var det himlans bra att också ha uppfödare Margaretha där till hands. Mamma orkade inte ta hand om helt själv hela tiden dag som natt under våra första 8 levnadsveckor, hon behövde vila lite emellanåt.

Förutom mig Three Dog Night, "Wallander" så föddes också mina systrar & brödrar:
Hymns To The Night, "Tex"
Late Night Blog Fight, "Alex"
Light The Night, "Enzo"
Mac The Night Owl, "Castor"
The Night Of The Hunter, "Elliot"
Night Angel, "Vira"
Night Creme, "Zappy"

Klicka på följande länk:
http://www.anthriscus.se/kull_060322_hundar.asp om du vill se hur mina syskon ser ut? Naturligtvis är dom inte lika söta som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback