FY F-N VA VI E ÄR BRA,

FY F-N VA VI E BRA, FÖR VI HAR KLARAT AV PROVET, FÖR VI HAR KLARAT AV PROVET, FÖR VI HAR KLARAT AV PROOOOVET, FY FAN VA VI E BRA ....

YES YES, idag har jag & Guinness klarat av anlagsprovet i viltspår!!!

Det var långt, det var tufft, jag fick jobba rejält med snudan i marken, men när man äntligen står där med klöven i munnen, jag då är man bara så LYCKLIG och dessutom strax därefter få höra att man klarat av provet och hur duktig man varit, ja då finns det knappt något att tillägga.

Jag fick höra av Ingvar att jag vid ett tillfälle gick en bit i älgens spår men att jag ganska snart fattade att det var fel spår och då vände jag på steken och styrde min nos rakt mot målet. Vilken tur att jag inte träffade på älgen, jag tror att jag hade blivit skitskrajsen och sprungit in mellan MORs ben och gömt mig och det hade nog inte varit så lyckosamt. Men nu blev det inte så.. och jag kan vara stolt över mig själv.

Tack Ingvar, tack Ann, tack MOR utan er hade jag inte kunnat genomföra detta!

Tack MOR också för den fina tavlan (jag lägger ut en bild på den så småningom). Tack Ann/Elliot för bollen som blir svår att tappa bort.

PS. Guinness hur skall vi fira detta, skall vi dra en repa tillsammans imorgon på fältet?

Sist men inte minst, jag säger bara MMMMMMM...Marabou släng er i väggen det finns det som är mycket godare,
torkade blodkorvsbitar. Tack Marie för smakprovspåsen!

Kommentarer
Postat av: Elliot

JAG SÄJER BARA EN SAK:MIN BROR,HAN GÅR INTE AV FÖR HACKOR!
Å INTE KOMPISEN GUINNESS HELLER!

en liten detalj från ordpolisen bara:det heter dra en REPA inte reva det är något annat

2007-04-29 @ 21:12:34
Postat av: Elliot

glömde bara att säja att vi är jättestolta över Er alla och är glada att vi har kunnat vara till hjälp.
När jag blir frisk i halsen ska jag ge dej en puss.

Hej då från lille E

2007-04-29 @ 21:15:25
Postat av: Wallander

Tack käre bror! Skönt att ha detta avklarat, men är lite orolig att ribban kommer att höjas lite nu, men det är nog bra för annars kanske man stampar runt i samma spår för länge.

Tur att det det finns ordpoliser också... jag har genast korrigerat detta lilla stavfel.

Jag längtar efter att du skall bli frisk...

Nog tyckte jag att du ätit upp dig lite, såå snart får du nog ta bor "lille" framför E:et.

2007-04-29 @ 21:38:27
Postat av: Elliot

jag tycker det ser lite gulligt ut hihi!

2007-04-29 @ 21:53:30
Postat av: Wallander

Ja ha är det för det... ja då skall du ha det kvar, tänkte inte på det.

2007-04-29 @ 22:02:21
Postat av: Lakrits

Grattis!!!! Ni är så duktiga som klarade provet! Själv är man ju bara nybörjare men jag ska nog ta mig så småningom.

Ja, visst är det gott med blodkorvsbitarna. Matte brukar ha en påse i fickan nästan jämt och det är mums mums när man är ute på promenad.

Postat av: Wallander

Tack Tack!

Lakrits, klart att du också kommer att klara ditt så småningom. Tänk så många gånger jag spårat innan. Allt måste få ta sin tid, jag tror inte att man vinner någonting på att rusa för fort fram.

2007-04-29 @ 23:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback