Står inte just nu i så hög kurs....

... hos MOR (tror jag).

Jag tror att MOR blev lite ledsen på mig idag när vi var och skulle träna. Det var inte mycket som jag gjorde rätt och jag kan definitivt inte beskylla MOR för det, hon gjorde så gott hon kunde.

Jag kan bara försöka försvara mitt beteende. LAKRITS är bara helt enkelt oemotståndlig för mig. Det spritter i hela kroppen och jag kan inte styra mina handlingar riktigt. MOR sa i bilen hem att skärper jag mig inte så kan det bli så att jag får besöksförbud, dvs att jag måste hålla mig borta från Lakrits. Är man dessutom Kommisarie, så får man absolut inte bryta mot ett sådant beslut.

Svårt det här, verkligen svårt. Jag vill träna och vara duktig, men ibland tar bara känslorna över. Förlåt kära MOR!

Kommentarer
Postat av: MOR

Min söte lille gosige påg...

... jag förstår att du har det lite väl tufft nu, men lite kunde du allt ha ansträngt dig tycker jag. Det var inte roligt att använda ordet NEJ så många gånger som jag fick göra mot dig ikväll.

Jag vill att vi skall ha det både lärorikt och roligt när vi tränar tillsammans.

Skall vi försöka ändra på oss båda tills nästa träning?

2007-04-03 @ 23:00:22
Postat av: Wallander

Jaaaaaaaaaa MOR, jag tycker att vi anstränger oss lite mer båda två.

Det blir säkert roligare för oss båda och jag slipper kanske sitta bunden i trädet och ha det tråkigt.

2007-04-03 @ 23:02:34
Postat av: Elliot

Hej din "påsktupp"!Vi var såååå jä..a kassa igår alltså!Men var inte ledsen Walle,skit happens!

Min matte fick ett hysteriskt skrattanfall för efter att din Mor hade skällt på dej så många gånger och du äntligen gjorde rätt så skulle hon försöka att berömma dej men det lät det som hon sa nej då oxå fast hon sa något annat.Dvs.röstläget var detsamma.
Men jag förstår mej inte på min matte heller för hon blir nästan aldrig riktigt arg på mej.Konstigt men tur är det att hon tycker att jag är så oemotståndligt gullig hihi.....

2007-04-04 @ 08:28:34
Postat av: Zappy

Det fixar sig säkert, Walle! Så ambitiösa som både du och din matte är kommer allt att bli kul igen.
GLAD PÅSK på dig och din mor! Hoppas att den blir bra med bad och bus! Jag ska ialla fall njuta ute på landet.

2007-04-04 @ 09:57:52
Postat av: Zappy

Elliot! GLAD PÅSK till dig och din matte också!

2007-04-04 @ 09:58:54
Postat av: Enzo

Walle, jag vet hur det är och hur lockande dessa sötnosar är. Matte säger att hon förstår hur mor känner sig för matte kämpade med mig hela helgen pga att där var en löptik med på kursen. Mmmmmm, vad söt den tiken var och så gott hon luktade. Men instruktören var nog på min sida lite för när matte hade sin ilskna röst och jag försökte lyda lite för säkerhets skull så hördes från Karin: "Glöm inte berömma honom när han är duktig..." men aldrig att hon sa något om att jag skulle skärpa mig:-).

Ha en skön påsk! Jag ska få öva att simma i helgen säger matte. Det ska bli kul!

2007-04-04 @ 18:09:11
Postat av: Wallander

Ja så här i efterhand kan man skratta åt gårdagens alla episoder.

Nu får vi blicka framåt och hoppas på klar bättring.

2007-04-04 @ 23:18:33
Postat av: Lakrits

Besöksförbud...näää. Vad tråkigt. Du får se till så att hotet inte verkställs. Vi som ska busa ihop och ha kul sen.

2007-04-06 @ 17:12:51
Postat av: Wallander

Ja du Lakrits, jag hoppas verkligen inte att MOR skall verkställa besöksförbudet. Därför ser jag till att sköta mig ganska så bra nu.

2007-04-06 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback