Träningen....

... idag var lite annorlunda mot de tidigare.

Det började med att jag fick stanna kvar i bilen när vi kommit fram till Lomma. Jag fattade ingenting. När MOR kom tillbaka så fick jag reda på att de 2-benta var tvungna att städa en halvtimme först innan träningen. Det var faktiskt väldigt tråkigt att ligga där och bara vänta & vänta.
 
När det äntligen var dags för träning så var jag till en början väldigt rastlös. Men det gick bättre efterhand. Idag fick vi utökat lite av tränandet på att följa vår ledare. Vi fick träna på att ta/hålla kvar en apportbock i munnen tills vi fick klartecken att släppa den. Vi fick också hoppa över hinder. Tillslut blev det lite "Följa Lotta"-träning.



Kommentarer
Postat av: Guinness

Va, städade tvåbeningarna på er träningstid? Lite fräckt, eller!!!!
Jag hade också behövt träna med apportbock. Jag har två lägen: inte släppa alls, eller släppa ner på marken. Tydligen är båda alternativen fel.

2007-04-25 @ 02:50:46
Postat av: Elliot

Igår tyckte jag att det "glimrade till" o gick riktig bra emellanåt.Utom då förstås när jag ville ligga i stället för att sitta.Ja?!Det är väl inget konstigt med det eller hur?

2007-04-25 @ 14:47:04
Postat av: Wallander

Ja du Guinness, tydligen är alla sätt bra utom de felaktiga!

Det var inte så drastiskt, 2-beningarna städade lite först men vi fick i alla fall vår totala träningstid.

Elliot, jag förstår dig, ibland bara orkar man inte ens sitta.

2007-04-25 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback