Idag kom Guinness...

... och hälsade på.

Jag blev jätte glad över att få träffa honom, men han var mest intresserad av mina saker :-(
(dvs efter att han varit uppe i MORS säng och hämtat ett av hennes gosedjur först).

Efter en stund bjöd jag Guinness på en bit struts, han gillade det verkligen oxå (precis som alla vi andra). Dock åt han sitt snabbare än mig.

FAR kom hem från en 3 timmars cykeltur, bredde sig 3 mackor med leverpastej och gick sedan och kissade. När han kom ut i köket igen så fanns det bara 2 kvar och Guinness stod och slickade sig om munnen (Lena & MOR märkte ingenting, dom trodde Guinness oxå låg kvar och tuggade struts). Jag skulle aldrig ha vågat göra det du gjorde Guinness, men jag hoppas att den smakade gott.

Vi gick sedan ut på en runda tillsammans i det fina vädret, dock försökte vi undvika alla MFW-besökare så gott det gick.


Kommentarer
Postat av: Guinness

Jag trodde att din FAR bredde mackor till mig, för han gick ju från köket när han var färdig och lämnade de smarriga leverpastejmackorna i min näshöjd. Fast det var kanske lite väl djärvt. Jag borde ha förstått att de inte var till mig. Tur att ingen såg mig förrän det var för sent.

2007-08-19 @ 22:04:30
Postat av: Lakrits

Det hade jag nog aldrig vågat göra, särskilt inte borta. Tur att de inte blev så arga. I alla fall skrev inte Walle om det.

Postat av: Elliot

Nä fy tusan,inte jag heller alltså skulle jag våga sno en macka....inte nåt annat heller för den delen.Du är modig du Guinness....eller dumdristig....eller modig...äsch jag vet inte.
Men visst är STUTS jättegott?Men finns det inte i större bitar?

2007-08-19 @ 23:19:57
Postat av: Guinness

Alltså, kolla här. Min matte och Walles MOR sitter och babblar i vardagsrummet, Walle ligger i hallen och äter på sin strutsbit, Walles FAR står i köket och brer mackor och lämnar sedan köket. Ingen bryr sig om vare sig mig eller mackorna. De där mackorna nästan ropar på mig. Dessutom är Walles hem hemma för mig också. Man kan faktiskt inte bli arg på en fybening två minuter efter fyrbeningen gjort något för då förstår den inte vad den får skäll för.

2007-08-20 @ 08:28:50
Postat av: Wallander

Ja ja, gjort är gjort och jag tyckte det blev ett trevligt inslag i dagen. 2-beningarna fick sig i alla fall ett gott skratt. Jag blev lite avundsjuk, du kunde väl bjudit mig på en bit i alla fall eftersom att du tog en hel macka. Jag tror att jag skall speeda upp hastigheten lite nästa gång vi äter struts tillsammans, så att jag inte missar något...

2007-08-20 @ 12:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback