Jag...

... skall snart åka till Zappys lantställe.

Vi skall hämta upp Lakrits & Marie på vägen. Jag undrar om mellanväggen i min bur kommer att sättas in... hoppas inte, tänk att få dela utrymmet med den sötaste tjej som finns! Ja i vilket fall som helst så får MOR sedan ställa in autopiloten på riktning mot Haväng. Marie får vara kartläsare när vi börjar närma oss målet för MOR är inte den bästa på att hitta...

Det kan bli en rätt tuff utmaning för mig idag, ensam grabb med 3 tjejer!

Rapporterar senare.

Haj så länge!

Kommentarer
Postat av: Guinness

Ensam med tre snygga svarta tikar: PARADISET!!!!!
Man brukar ju säga nyfiken i en strut men jag får väl ändra det till avis i en lampskärm.
Jag har faktiskt fått vara trattlös nästan hela dagen idag. Jag tror att jag har fattat galoppen. Jag har bara försökt närma mig "förbjuden zon" några enstaka gånger. Det känns som om matte börjar lita på att jag kan låta bli mitt sår och den tilliten vill man inte förstöra för då tror jag att tratten åker på i ett jehuj.
SIP!

2007-08-11 @ 18:11:17
Postat av: Wallander

HIMMELRIKET, skulle jag vilja kalla det! Guinness jag är helt övertygad om att du oxå kommer att få uppleva detta någon gång.
Vilken smart kille du är som fattat att om du inte rör det där stället så slipper du struten/tratten/lampskärmen. Måste vara en befrielse eller?
Klart vi SIP eller kanske runt DHT!

2007-08-11 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback