Så mycket för...

... så lite pengar.

MOR blev tipsad utav Ann (Elliots matte) att djuraffären i Arlöv/Burlöv sålde en hel del varor till ett riktigt bra pris. 58:- riksdaler för 40 st grisöron och 2 stora påsar blandade "smågodisar, det kallar jag billigt.

Jag var inte hemma när MOR & LILLMATTE kom hem. När jag kom hem så fick jag syn på MOR som satt i soffan och skulle precis springa in till henne när , jag  fick "öron"-doften i näsan och var bara tvungen att byta kurs. Jag stod och saglade en stund men jag fick inget öra idag, lite väl taskigt, men jag lär väl säkert få ett imorgon.

40 st kommer jag inte att kunna äta upp själv innan dom blivit för gamla, så jag har bestämt mig för att ge hälften till Lakrits-tjejen imorgon när jag skall åka och spåra i hennes skog.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Tack så väldigt mycket Walle för öronen. Jag är jätteledsen att jag inte ens fick ge dig en puss som tack. Tittade länge efter dig när jag blev utsläppt ur bilen men du hade åkt :o(

Postat av: Wallander

Tack själv för de roliga leksakerna.

2007-09-01 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback