STORA PUSSKALASET...

... jag rusade in genom ytterdörren, puttade upp dörren till LILLMATTES rum och lyckan var fullkomlig.

Hon tog sig ut i hallen och jag fullständigt överföll henne med pussar. Det kändes som om lyckan över att ses var ömsesidig. Men jag tyckte att hon inte så riktigt ut som vanligt, hon var smutsig så jag försökte tvätta henne ren. Men hon var ren, hon var bara "äckligt" brun.

Efter en bra stund så hämtade LILLMATTE presenter åt mig. Jag fick en jättesöt kossa, som jag direkt döpte till MU.

image186

Jag fick oxå en påse tuggodis, vilket jag smakade på direkt. MUMS.

När vi äntligen kunde slita oss från varann, så sprang jag in och kontrollerade allt nytt som tillkommit i vardagsrummet. Oj, som LILLMATTE hade shoppat... undrar om hon rånat en bank i WPB? På soffbordet låg det mycket godis, oj tänkte jag, det kommer att räcka bra länge till mig, men se det var 2-benings USA-godis.

Jag har knappt avvikit från LILLMATTES sida, måste se till så att hon håller sig hemma hos mig nu. LILLMATTE jag är så glad för att du är hemma igen, jag har verkligen saknat dig!

Kommentarer
Postat av: Elliot

Förstår att ni var glada att se varandra=)du Walle är ju lixom som hennes lillebror...
Å hon tycks ha tänkt på dej där borta i alla fall,med tanke på presenterna=0D

2007-08-04 @ 17:13:31
Postat av: Wallander

Hon skulle bara vågat annat än att inte tänka lite grann på mig.
Hon berättade ikväll att hon varit inne på bloggen och kikat lite. Lite besviken blev jag allt över det, när hon var där kunde hon välan ha lagt in en kommentar till mig. Men hon hann väl inte det heller... precis som att hon inte hann skriva/skicka vykort, skriva dagbok, men shoppa det hann hon!

2007-08-04 @ 23:53:00
Postat av: Elliot

Ja ja,allt har sin prioriteringsordning(puh,vilket ord).
Vilken fin Kossan-MU!De e minsann inte alla som har en leksak från Amerikat =)

2007-08-05 @ 14:11:07
Postat av: lillmatte

åh wallse så bra att du tyckte om mina presnter! jsg har saknat dej jättte mycket!

2007-08-05 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback