Tomorrow, tomorrow...

... då kommer äntligen LILLMATTE hem efter 3 veckors vistelse i USA.
 
Undrar om hon saknat mig, jag har i alla fall saknat henne jätte jätte mycket. Så mycket faktiskt att jag flera gånger om dagen legat i hennes säng för att känna hennes doft. Men imorgon kväll är alltså väntan slut.

Eftersom jag inget pass har så får jag inte följa med till Kastrup och hämta henne. Ett tag funderade jag på om jag skulle låna Tarzans pass, flatte som flatte... Men plikttrogen som jag är så fegar jag ur för jag vill definitivt inte bli tagen av "Hund-polisen".

Nej, jag stannar hellre hemma i Sverige och leker med Guinness under tiden som MOR & FAR far över bron.

Men när familjen kommer hem igen så får framförallt LILLMATTE vara förberedd på att jag nästintill kommer att pussa ihjäl henne. Tänk vad vi måste ta igen, 3 hela veckor!!!


Kommentarer
Postat av: Elliot

Va roligt det ska bli för dej i kväll Walle!!!
Tur att din Lillmatte inte kan läsa detta innan hon kommer så du lixom kan överraska henne med pussingar...annars hade hon kanske utrustat sig med "puss-skydd"av något slag....eller varför inte "stänkskydd" haha!!

2007-08-03 @ 10:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback