Att julen...

... varar ända till påska verkar till att stämma, eller vad tror ni?

Jag fick ytterligare en julklapp idag.

Vi kom hem till MORMOR, Allan & Tarzan. 2-beningarna smörjde kråset som vanligt och stönade & suckade över hur gott det var. Jag och Tarzan fick snällt bara ligga och lyssna på detta. Men tänk efter att som ätit färdigt fick jag mig en omgång, ja torrfoder så klart. Efter det så tog ÄLDRE -& LILLMATTE oss på en tur till rastgården där vi fick springa av oss lite.

När vi kom tillbaka så var det dags för lite julklappsspelande, detta oxå endast för 2-beningar. Men jag fick först en julklapp av kusin SOFIE. Ännu en sak denna jul som jag aldrig smakat, bara sett 2 beningar trycka i sig sådana lite då & då (dock kanske inte riktigt samma sort):

image372 

Tarzan, jag hoppas att du gillade din julklapp & att den höll lite längre än "Rudolf" som du fick av din matte & husse på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback