Hallojsan...

... nu är det fritt fram att blogga igen, men bara en pyttestund idag, klockan är mycket!

Jag måste erkänna att jag saknat bloggandet men allra mest har jag saknat MOR. Inte för att jag inte har haft det bra hemma med min övriga flock, för det har jag. Jag har fått mat, kärlek och öppnat adventskalenderpakeket, jag har sovit hos ÄLDREMATTE och det var lika mysigt som vanligt, men...

Jag har haft mina aningar om att något varit på "G", det har fejats & grejats hela dagen, granen inköpt och klädd. Ja riktig julstämning har infunnit sig men MOR fattades. Men så äntligen ikväll åkte vi iväg till Centralen och då visste jag att det var MOR vi skulle hämta. Tåget rullade in och strax därefter bara stod hon där framför mig, snacka om att jag blev glader, jag visste knappt vad jag skulle ta mig till.

Nu är ordningen återställd här hemma igen.

Välkommen hem käraste MOR!

Mer bloggande blir det imorgon... måste ju rapportera om min pakeketöppningar.

Kommentarer
Postat av: MOR

Kära Walle-Kalle... jag har saknat dig jätte mycket och blev minst lika glad att se dig oxå när jag klev av tåget.

Men du verkar verkligen till att ha saknat bloggandet, vi hann ju knappt hem ens innan du kastade dig över datorn och skrev lite på din blogg....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback