Idag har jag...

... varit och hälsat på i Elliots alla hemtrakter.

Jag fick besöka många av alla hans rastställe, springa i hans cementtunnlar och kolla utsikten uppe i hans torn. Någon längre reva blev det tyvärr inte, jag kunde inte riktigt uppföra mig som man skall och då är det koppel som gäller.

Men det var roligt att se hur du bor och vilka fina saker du har. Häftiga kompisar oxå, jag har aldrig för varit så nära en kissekatt men kattmat har jag smakat några gånger tidigare, men då har det definitivt inte varit tal om någon gourmet kattmat.

Tack för att jag & MOR fick tillbringa ett par trevliga timmar tillsammans med er.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Tack själv,de var roligt o konstigt på samma gång...har bara haft tjejbesök här tidigare dvs.Lakrits o Tessie.

2007-12-28 @ 13:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback