Lugn...

... söndag.

Jag har faktiskt behövt vila idag. Imorse kliade det så himla mycket i mitt öra så att jag trodde jag skull gå under... Mor gick in i badrummet och grejade lite, när hon kom tillbaka så kallade hon mig till sig, Vi satte oss på golvet och mitt öra blev grundligt kontrollerat. Lite skit såg där ut till att vara sa hon, så hon tog en bomullstuss och tvättade lite först, sedan droppade hon i något som hette öronrens och masserade mitt öra. Jag låg kvar en lång stund i hennes knä. När jag reste mig upp, så kändes det lite obehagligt i örat, jag fick skaka riktigt ordentligt på huvudet innan det kändes lite bättre. 

MOR & FAR var iväg ett par timmar i eftermiddags, dom var hos min kompis Sigge & hans 2-beningar på ett väldans trevligt "adventsglöggs-party".  Sigge, MOR sa att det verkade som om du gillade "tandborsten", gjorde du det? 

Under tiden MOR & FAR var borta så var jag ute med LILLMATTE och när vi kom hem igen så kändes det mycket bättre i mitt öra igen och har sedan dess varit helt ok.

Jag hoppas verkligen att detta skall räcka, jag känner just nu inte för något veterinärbesök (vill hellre att mina 2-beningar lägger pengarna på fler julklappar åt mig istället).


Kommentarer
Postat av: charming man

fin blogg.

Postat av: Lakrits

Jobbigt med örat, hoppas det känns bra. Jag märkte inte att du var störd av det när vi träffades i all fall.

2007-12-10 @ 22:28:16
Postat av: Wallander

Örat, känns helt ok idag, men jag hade nog annars kunnat hålla god min medans jag träffade dig, man hade ju inte velat vara klen...

2007-12-10 @ 23:48:30
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Sigge

Hej Walle!
Det var lite konstigt att dina tvåbeningar kom till oss utan att du var med... jag saknade dig! Men stort TACK till dig och MOR för den supersmarriga ätbara tandborsten! Den gillade jag skarpt! /Sigge

2007-12-15 @ 17:50:45
URL: http://flattefnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback