Nr 12

är öppnad och en liten söt KROKKODIL tittade ut ur den lilla asken.

image314 

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Dom är smaskiga eller hur krokisarna. Passande med gröna också men de finns i fler färger. Finns i en större modell ocskå men matte tyckte den här var lagom för kalendern.

2007-12-12 @ 23:11:28
Postat av: Elliot

jag hade rakt inte en korkodill i min för då måste den ha varit VÄLDIGT smal o slimmad....

2007-12-13 @ 11:45:36
Postat av: Lakrits

Undra vad du hade. Matte hade visst blandat ihop paketen lite. Men det finns samma saker i slutändan (det var meningen i alla fall).

2007-12-14 @ 08:45:39
Postat av: Sigge

Åh vilken fin! Ha, ha..vilka roliga grejor ni får i era fina kalendrar. Hoppas min matte ser det här så hon får MASSOR av bra ideér till paket åt mig för julafton.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback