Alla sova släckta äro ljusen...

men jag Guinness är fortfarande vaken. Jag har smugit upp och satt mig framför datorn. Hoppas att det jag skriver inte ser konstigt ut, för det är alltid lite ovant med andras tangentbord första gången.

Jag vill bara skriva ett par rader till min matte/husse om ifall dom smiter in på ett internetcafé någon dag och kollar in Walles blogg.

Matte/Husse,
Jag har det superbra här hos Walle och hans familj. Vi har det jättekul och jag sköter mig alldeles utmärkt (tycker jag i alla fall). Men jag såg att Helene satte upp en lista på kylen idag över sådana saker som hon tänker begära ersättning för av er, men bli inte oroliga, det är mest småsaker. Ett matrumsbordsben, en äkta matta, skosåpet i deras hall, Fridas resårmadrass m.m. Skojade bara....

Hoppas att ni också har det bra och vilar upp er ordentligt.

Jag saknar er lite lite grann, men vet att ni snart är hemma igen. Men det går absolut ingen nöd på mig, jag får/har allt jag behöver, mat, kärlek och massor av lek.

NI FÅR MER ÄN GÄRNA ÅKA IVÄG FLER GÅNGER, MEN BARA PÅ ETT VILLKOR OCH DET ÄR ATT JAG FÅR VARA HOS WALLE-KALLE.

Ooops, nu hör jag att Helene är på väg upp, bäst att snabbt logga ut,, jag har tydligen inte varit så tyst som  jag borde för att inte höras/störas.

Kommentarer
Postat av: Rufus

Aha, vad skoj.
Ja jag hade kanske också behövt lite utställningsvett.
Men jag har varit på en utställning innan iaf.
Så jag är kanske inte helt ute och cyklar.
Det är ganska skönt.
Man vill ju inte göra bort sig när det är så mycket olika kompisar kommer att vara där.
Äh jag vet att jag är världens vackraste i alla fall för det har Mamma sagt. Så det så.
Det spelar inte så stor roll hur det går. Mest roligt att vara där bland massor och massor av vovvar.

Jaja nu ska jag gå och väcka pappa. Han jobbade jätte sent igår och sover så sött så.
Må väl.

2007-02-17 @ 11:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback