Jag längtar tills imorgon kväll...

för då kommer Guinness kompisen och skall leka med mig + att han skall sova över. MOR vill gärna att han får sova här en natt innan vi skall passa honom flera dagar/nätter.

Skulle det inte gå bra så får vi ringa hans matte & husse så får dom komma och hämta honom. MOR sa att så har MOR & FAR fått göra några få gånger med ÄLDRE- & LILLMATTE och deras kompisar när de skulle sova över för 1:a gången. Inget konstigt med det, det kan vara lite läskigt, men jag tror inte att Guinness är någon mes.

Guinness, ring maj när du kommit hem från Göteborg, så kan vi ta en runda i parken först så att vi får rasta av oss lite tillsammans.

PS.1  Lena, MOR har påbörjat "operation städning" redan ikväll, men med allt damm som finns i denna lägenhet så lär hon få fortsätta imorgon, men hon säger att det ordnar sig.

PS. 2 Lena/Torbjörn om ni är riktigt snälla så kan ni få sovmorgon till kl 10 på lördag. Men inte en minut längre för då är risken att jag missar träffen med mina syrror & brossor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback