Så var det FARS tur...

... att gå i backen.
 
Vi var ute på vår kvällspromenix, mötte Camilla & Tyrus på vägen och vi hade sällskap med dem. Rätt som det var så var denna " väldigt argsinta pitbull" lös. Guinness ville då hemskt gärna klättra lite på honom, då gick det lite för snabbt och FAR trillade omkull.

Det såg väldigt roligt ut, tyckte framförallt MOR och det var inte precis uppskattat från FARS sida. Hon fick höra att sånt tyckte hon var roligt ja. Jag höll mig för skratt, man vågar inte hur mycket som helst. Dock märkte jag att MOR & Camilla gick och småskrattade hela tiden bakom hans rygg.

Lite synd var det dock om FAR, när vi kom upp och han tog av sig jeansen så kunde man skönja lite blodvite på hans vänstra knä. MOR frågade om hon skulle hämta förbandslådan, men tuff som han är så skulle inget plåster sättas på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får tänka på Anders onda knä som har hindrat honom för så mycket i livet!! Inte bra om han blir mer skadad.

Fixade lite på din blogg, såg att din gamla bild på som fanns längst uppe inte fanns längre så lade upp en ny.

Postat av: Äldrematte

naaw, stackars fader. han borde hålla sig på benen. (eller skaffa sig en knähund)

2007-02-20 @ 21:10:29
Postat av: Wallander

TACK, Crilli, jag kunde inte ha fixat det bättre själv!

2007-02-20 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback