Sista natten med Guinness....

... i alla fall för denna gång. Imorgon kommer hans matte & husse hem.

De senaste 2 nätterna så har jag varit snäll och lånat ut min bädd, men det är inte lång stund han legat där. När MOR & FAR somnat så har jag sett att han smugit ut och lagt sig i en av sofforna. Det skulle aldrig jag våga, inte ens på natten. Men det är tydligen viss skillnad för dem som bara är här och hälsar på och dem som bor här permanent. Såg t o m att MOR lade en filt över soffan ikväll, så hon verkar tycka att det är OK att Guinness ligger där, hm. När jag frågade varför han får ligga där och inte jag så fick jag svaret att det är svårt att få honom att sluta eftersom att han får ligga i sofforna hemma hos sig själv

Idag har det varit rena snökaosen, det är kul med all snö och så jätte vackert också. Så mycket snö som har kommit under eftermiddagen/kvällen har jag inte fått uppleva förut. Man busar & busar och snön bara yr omkring en. En nackdel är det bara och det är jag sätter i mig alldeles för mycket snö och blir så himlans kissnödig. Blir jag nödig inatt så går jag och väcker MOR bara, hon går säkert med förtjusninig ut med mig/oss.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Så ledsamt det låter!Hoppas inte att någon av er blir alltför deppiga när ni ska vara själva igen.Hoppas också att Guinness fortsätter att äta bra även när han kommer hem,han behöver verkligen något kilo till.Även om jag inte heller är särskilt kraftig så tror jag nog att jag är lite "tjockare" i varje fall.

2007-02-22 @ 00:27:55
Postat av: Elliot

Hej Walle-palle!Grattis på 11 månaders dagen.Så stora vi blivit!!
Idag har har jag busat som f-n i trädgården med Tessie.Vi hade sååååå himla kul.Henne får du träffa på nästa spårkurs,jag får väl dela med mej lite med viss tvekan....

2007-02-22 @ 19:39:55
Postat av: Wallander

Jag tror faktiskt att Guinness gått upp något kilo, för hans matte Lena kände inte riktigt igenom honom. Jag tror nog att han fått smak på maten igen och hoppas förstås också att det skall hålla i sig.

2007-02-22 @ 23:28:27
Postat av: Wallander

11 månader, ja just det, MOR nämnde någonting om det imorse. Ja grattis på dig själv också. Tänk om en månad så fyller vi 1 år, gud vad tiden går!!

Tessie, verkar vara en kul tjej, det skall bli jätte roligt att träffa henne. Jag lovar att inte ta henne ifrån dig, så du behöver inte oroa dig för det.

2007-02-22 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback