Så har man varit på kalas igen

Idag har vi varit och firat FARs mor som har fyllt 75år. Jag blev faktiskt lite rädd, när hon tog sig fram så hade hon någon "mickapär " som hon puttade framför sig, den hade 4 hjul. MOR sa att det inte var något farligt, det var en rullator som hon måste ha för att kunna ta sig fram. Jag fick gå fram och lukta lite på den, sedan gick det bra, jag fick på så sätt bekräftat att det inte var någonting som var farligt.

Det är inte jätte roligt att gå på kalas alltid. Idag satt alla och smaskade i sig smörgåstårta & vaniljbullar och jag fick bara sitta/ligga och titta på. Jag gjorde ett par försök att smyga ut i köket, men någon kom på mig varje gång.

En sak är säker, jag tänker inte bjuda en människa på mina tuggben hur mycket någon snällt än ber mig. Ni mina fyrbenta vänner bjuder jag gärna, för ni brukar alltid bjuda tillbaka.


MOR har berättat att vi skall åka till Lomma imorgon kväll och träna lite, det ser jag framemot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback