Hjälpmedel...

... i dubbel bemärkelse.

MOR har köpt ett sele till mig för att testa och se om det underlättar för hennes händer när hon är ute och går med mig. Jag satt/stod så himla snällt när rätt storlek prövades ut, så försäljaren kom fram och frågade vad jag, en sådan snäll kille, skulle ha det till... jag förstår att det förvånade honom.

Selet åkte på direkt i djuraffären och fick sedan sitta kvar hela vägen hem.

Resultat: Verkade OK för MOR och så även för mig faktiskt, det trodde jag inte när jag fick det på.

Det andra hjälpmedlet är en burk mjukgörande tassalva som MOR skall sätta på mina mycket torra trampdynor. Jag tror att jag kommer att uppskatta det. Men först måste vi ha lite pedikyr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback