KVÄLLSMYS...

... i M-parken.

Det gäller allt att passa på när vädret inbjuder till kvällsutomhusvistelse, mycket skönare än att vara inomhus.

Vi packade ner en filt & lite dricka och spatserade sedan ut i M-parken där Tyrus & Camilla också slöt upp.

Vi tillbringade ett par trevliga timmar där tillsammans. Alla vi tre killar, kom jättebra överens.

Ölisen, FAR & Guinness
image168

Camilla, Tyrus & söta lilla jag
image169

Loke, tittade oxå förbi (men hade mest ögon på köttbullepåsen som Camilla hade i sin ägo
image170

Jag i närbild
image171

Kommentarer
Postat av: Elliot

Walle,det kryper nåt på din näsa!Jo faktiskt!Vad är det för några typer?Blodsugare kanske?
Attack!!!(mot blodsugarna alltså)=D

2007-07-14 @ 15:44:00
Postat av: Christoffer

SKa anders vara tomten i år?

2007-07-14 @ 17:04:58
Postat av: Sebb

Loke! Vilken härlig look du har. Matte tycker du vär något av det sötaste hon har sett. Ja, förlåt, Walle, du är en snygg kille, säger hon, men blad alla er kolsvarta flattar blev hon tydligen överaskad av bilden på dig. Wallander, jag ska skicka en bild på mig så att din MOR kan visa alla hur snygg jag är - säger min Matte, alltså!Hoppas hon hittar ett riktigt bra kort. Man kan ju bli så konstig på bild...

2007-07-14 @ 17:11:42
Postat av: Wallander

Ja minsann, tyckte väl att den jädrans myggan satte sig någonstans... och dom var banne mig inte att leka med igår.

2007-07-14 @ 18:49:05
Postat av: Wallander

Taskigt Chrilli... nu blev FAR lite ledsen. För du syftade väl på magen eller?

2007-07-14 @ 18:50:45
Postat av: Wallander

LOKE är en cool kille och Shar Pei:er är försbaskat söta, jag kan inget annat än hålla med din matte. Skicka en bild bara, alla snyggingar publiceras på min blogg.

2007-07-14 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback