Mm, vilken tur att...

... MOR skullle inhandla lite struts till mina polare.

För på så sätt fick jag oxå ett par stycken... det hade jag nog inte fått annars, dvs hon hade nog inte gått till affären bara för min skull och bara för att köpa struts.

Det var ganska kul när vi skulle betala, MOR hade 4 påsar och sa till expediten att i denna påse är det för 100:- struts, i denna är det för 20:- struts, i denna är det för 24:- struts men i denna påse med leversnittar vet jag inte priset på. Expediten svarar då: "Jag tycker det är toppen när kunderna berättar vad allt kostar för då kan jag bara slå in priserna i kassan". Leversnittspåsen vägdes och kompispriset blev 6:- + att hon gick och fyllde på påsen med lika mycket till (bara för att jag är så snäll, lydig & tillgiven när jag är i butiken).

Kommentarer
Postat av: Guinness

Snälla flatte-kompisar: Kan ni hjälpa mig? Kan ni försöka berätta för min matte att jag också tycker om godisar och att det finns affärer där man kan köpa godis. I flera veckor har jag hört matte säga: Guinness, jag har inget godis, det är slut. Snart går jag ut i strejk!!!!!

2007-07-23 @ 22:54:20
Postat av: Wallander

Oh Guinness, hade jag bara visst så hade vi handlat till dig oxå. Men du, du kan få hälften av mina leversnittar + 3 strutsbitar eller vad man kan kalla dem. Vill du det? Hör i så fall av dig imorgon (läs idag) så fixar vi det på momangen. Man kan bara inte leva utan godisar...

2007-07-24 @ 01:02:55
Postat av: Lakrits

Ojoj...tänk om en del av inköpet är till mig. Kan knappt bärga mig.

2007-07-24 @ 07:58:35
Postat av: Wallander

Lakrits, det kan du tro att det är... en hel posse t o m. Jag fick provsmaka en bit igår och jag kan lova att dom är lika supergoda som förra gången.

2007-07-24 @ 09:13:43
Postat av: Elliot

Du Guinness,säj åt din matte att de e oacceptabelt eller vad de heter,att inte ha godisar hemma åt sin bästaste vän!!!
Men gällde det godis till sig själva....då hade dom säkert masat sig till affären.Lite godis är det minsta du kan begära nu när dom har varit på semester å allt.....utan dej.
Walle,fortsätt att uppför dej fint i den affären o fjäska gärna lite oxå för då blir kanske gratis STUTS nästa gång....i varje fall någon liten bit=D

2007-07-24 @ 15:58:23
Postat av: Guinness

YIPPEE! Jag tror min husse har tjuvläst på bloggen för när han hade varit i Lund idag så hade han köpt 1,5 kg lösgodis till mig!!!!
Tur att din blogg finns, Walle, så att man kan göra sin stämma hörd.

2007-07-24 @ 20:26:58
Postat av: Wallander

That's what friends are for... Guinness.
1,5 kg, inte illa, då har du så att du klarar dig ett tag. Hoppas där var mycket mumsigt.

2007-07-24 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback