Nu skall jag snart iväg...

... på apporteringsträning.

Idag skall vi inte träna i Lomma som vi brukar utan vi skall träffas och träna på syster Viras ägor. Det skall bli kuligt värre och dessutom så tror jag att jag kommer att få träffa Funny (Viras storasyrra) också.

MOR har inte alltid så lätt att hitta till nya platser för första gången och definitivt inte utan vägbeskrivning. Så det har bestämts att vi skall möta upp de andra på macken i Gårdstånga. Tur tror jag annars hade vi kanske kommit på villovägar.

Jag känner på mig att det kommer att gå jättebra idag. Jag har fått gå lös flera gånger idag med MOR och när hon kallat så har jag kommit direkt. Visselpipan är använd, dock har jag inte riktigt fattat det där med sittsignalen. Jag tror jag skall be Margareta försöka med mig istället, MOR gör säkert fel, så att det är därför jag inte fattar.

Jag (r)apporterar när vi är hemma igen senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback