Nu snart så...

... beger vi oss av till Sigge, Lena & Fredrik.

MOR har varit uppe tidigt och bakat bröd, jag hoppas att jag skall klara av att stå ut med goda doften under uppresan. Packningen står klar i hallen och väntar bara på att bli nerburen till bilen.

Innan vi lämnar Malmö måste vi köra bortom Mobilia och köpa mat till Sigge. Hur skulle han klarat sig om inte vi hade skullat köra upp till dem, hade han fått svälta då? Nej, det tror jag inte, de hade säkert löst det på något annat vis då så klart.

På återhörande från Torsö & (K)lister(Ister)-landet!

Kommentarer
Postat av: Elliot

glöm inte att hälsa till Sigge!
Ha det riktigt roligt o mysigt nu MEN rulla dej för tusan inte i något skit ;D
Hälsa Mor&Far
Pussingar
Elliot

2007-07-28 @ 10:40:56
Postat av: Wallander

Jag hälsade från er alla till alla, men jag kunde inte låta bli det andra...

2007-07-30 @ 01:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback