Ögonvittne...

... till ett Pittbullslagsmål i Pildammsparkens rastgård.

Jag låg bara och tittade utanför staketet och undrade vad dom i herrans namn höll på med.  Deras matte & husse lyckades inte skilja dom åt på en bra stund. Det såg väldigt otäckt ut samt att det hördes inte mycket trevligare heller. Under tiden de slogs kom fler & fler nyfikna 2-beningar och undrade vad som stod på.

När hundarna var åtskilda så såg det ut som om dom ändå hade klarat sig ganska bra båda två från för mycket skador.

Usch, jag ryser...

Kommentarer
Postat av: Elliot

Dååå e man gla å va flatte!Å framför allt gla att slippa komma emellan de där....hu!

2007-07-26 @ 15:52:44
Postat av: Wallander

mm, och jag var himla glad att jag låg på rätt sida om staketet.

2007-07-26 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback