Överraskad & glad...

... blev jag allt då Lena (Guinness matte) ringde och sa att hon gärna ville ta en kvällstur med oss.  MOR & jag hade nästan precis varit ute men vi gick en runda till och tur var det. Jag fick en påse och i den låg "ELGIS". Den söta Älgen som MOR varit och tittat på igår, men som ej inhandlades pga av vissa restriktioner.

Jag hann knappt innanför dörren, innan jag nästan slitit upp den ur påsen. Jag blev genast stormförtjust, men hade inte så mycket ork kvar för lek. Jag gjorde så här istället med min nya "lekkamrat", dvs såg till att han skulle stanna kvar. Naturligtvis var MOR framme med kameran direkt, men tur var det för annars hade jag inte haft någon bild på oss att publicera..

image153

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Det ser mysigt ut med Elgis. Fast han verkar ha slagit knut på sig själv.

2007-07-04 @ 08:09:55
Postat av: Wallander

Nej, det har han inte men han gillade att ligga så och bli killad av min tass under hakan, därför knölade han ihop sig lite.

2007-07-04 @ 15:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback