Tyrus husse trodde...

... att det skulle gå bra att släppa mig lös bakom idrottsplatsen. Men ack vad han bedrog sig!

Han övertalade MOR... som släppte mig. Jag sprang ett par varv och lekte med Tyrus. Men eftersom han är så långsam, lite lat men mycket lydig så hängde han inte på när jag drog iväg till kattmaten. Jag hörde hur Kristoffer rusade efter men han hade inte en chans. Jag hann göra ren tallrik innan han var framme hos mig. Jag blev lite rädd när han fyade mig. Kopplet åkte på men sedan av igen och jag fick följande kommando av honom: "spring nu tillbaka till MOR" och LYDIG som jag är så gjorde jag det. Till min stora förvåning så var hon inte arg. Måste nog börja fundera på om man inte tjänar mer på att lyda... än att inte lyda.

Vi fortsatte vår kvällsrunda, jag i koppel & Tyrus utan. Ja, så kan det va!!

I M-parken träffade vi på Sigge & hans husse. Jag beklagade mig lite till Sigge och sa att han inte riktigt sköter sin bloggsida. Jag är inne varje dag & kikar, men... samma inlägg dag efter dag kommer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback