Det tar sig...

... gällande mitt apporteringsinlärande.

Idag gick det faktiskt väldans bra jämfört med tidigare gånger. Jag har börjat fatta lite mer, men har förstås massor kvar att lära, det såg jag framförallt när jag studerade Bell & Spott. 

Jag tog idag ett litet steg framåt när jag hämtat in dummiesarna, jag springer tillbaka till MOR och lyckas nästan att hålla kvar dummiesarna i munnen tills MOR ber mig släppa den. Men en bit i taget är OK för både mig och MOR.

MOR har snart semester och jag hoppas att vi kan få mycket tillfälle till att träna på då.

Tjejerna var idag överrepresenterade, Isa, Sandy, Lakrits & Zappy, tur att Bell & Spot fick följa med Margareta för annars hade jag känt mig litta utanför (eller kanske inte).

MOR tog lite bilder idag, lägger in några smakprov. Men du Isa, nästa gång får du också hålla dig framme lite så att du också kan få komma med på bild.

Jag & MOR i full koncentration
image139

Sandy & Ann-Sofi
image136

Zappy & Anna-Lena
image137

Lakrits & Marie
image138

Margareta i informationsposition
image140

Visst är dom snygga mina halvbrorsor Bell & Spot?
image142

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Vad kul med bilder! Matte glömde kameran. Klantigt. Men det kommer fler tillfällen.
Jag får bära dummy från brevlådan istället för tidning. Först tyckte jag det var lite synd men så kom jag fram till att tidnigen smakar ganska äckligt så dummyn är bättre ändå.

2007-06-20 @ 08:09:50
Postat av: Elliot

Inte för att det gör något men Ann-Sofie´s hund heter väl Sandy eller hur?

2007-06-20 @ 13:01:09
Postat av: Wallander

Oj, det bidde visst lite fel med namnen. Sally hette MOSTERS hund och Ann-Sofi döptes också om lite. Men nu är allt tillrättat.

2007-06-20 @ 19:00:30
Postat av: Elliot

Vet du vem som är vam av Boll o Spett,ursäkta jag menar Bell o Spot?
Om jag inte misstar mig så är det Spot till vänster o Bell(surikaten)till höger.
Förresten Wallander,din Mor måste vara supersnabb,för hon hinner både att ta fotot o SAMTIDIGT vara med....det kallar jag oljad blixt
;0) Du märker väl att jag börjar bli frisk,för jag har blivit en riktig retsticka...hihi!

2007-06-20 @ 21:28:41
Postat av: Wallander

Jag vågade inte ens ge mig på att gissa vem som var vem, men du har bättre koll på grabbarna, så det är säkert som du tror.
Om du bara börjar bli frisk, då undrar jag allt hur det kommer att bli sedan. Måste kanske be någon korrekturläsa inläggen före varje publicering.
Men lite förvånad är jag, jag trodde att du fattade att MOR lånat ut kameran för att vi båda också skulle få vara med på bild, men uppenbarligen inte.
Kommer du och tränar på tisdag, det borde du väl kunna, eller?

2007-06-20 @ 21:44:04
Postat av: Elliot

Borde kunna....men det är tydligen jätteviktigt att vänta de där 2 veckorna efter op.Ja vet inte varför.
Så jag får vänta till gången därefter med att förgylla tillvaron för er.Eller så kommer jag o tittar på....
Visste väl att det hade gått till så med fotograferingen men jag ville bara vara lite rolig.

2007-06-20 @ 22:02:29
Postat av: Wallander

OK, jag förstår då om du fått de
förhållningsreglerna, då är det bäst att du väntar. Ja, ses vi så ses vi, kunde vara kul att träffas, det är ett tag sedan nu.

2007-06-20 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback