Viktig kamp...

... fotbollskamp mellan Danmark & Sverige, ja så viktig att FAR bjöd hem sig till ÄLDREMATTE & Christoffer för att kunna titta på matchen, för hemma på J A-gatan kan man inte få in sådana viktiga kanaler.

Matchen började bra men slutade i kaos då Sverige tilldömdes en straff i slutminuten. Danskarna har ingen säkerhet, flera danska supportrar "tilläts" springa in på planen, en hann dessutom näst intill slå ner domaren. Skandalöst helt enkelt. Matchen bröts och Sverige tilldelades segern med 3-0. HEJA SVERIGE!

Det som var desto bättre var att det blev mat över (efter att 2-beningarna ätit), jag fick äta tonfisk, vilket var så gott att jag dreglade efter mer. Tack ÄLDREMATTE att du övertalade MOR att jag skulle få smaka, tack Chrilli för att du tillagade så mycket att det blev över till mig också.

Mätt & belåten & ny"Wallad" så intog jag min favoritplats.

Jag & Teddy (ÄLDREMATTES ögonsten sedan födseln):
image117

Lite väl varmt under täcket:
image119

Jag mysande med ÄLDREMATTE:
image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback