Yiiipiiiee...

... klöven är uttagen ur frysen, vilket betyder att det blir spårande av idag. Vi var allt lite oroliga över att det skulle komma lite väl mycket uppifrån iform av vatten, men peppar, peppar...

Det blir till att åka vofflo även idag, Lena sa att hennes bil behövde komma ut och "rastas" lite. Ja det är tydligen med bilar som med oss!!

Efter spårningen bär det nästan direkt av att till Tarzan & Co i stugan. Det har gått rykte om att MORMOR har en present åt mig. Presenter är kuligt att få, ja faktiskt även att ge tycker jag.

Nu har jag fått stränga förhållningsregler om att stänga ner datorn. Det är dags att börja packa ihop för avfärden till spårningen, vi skall tydligen gå ner i bilen nu och hämta alla saker som måste med, alltså sele & spårlina.

Det kanske inte blir något mer bloggande idag, risken finns att klockan blir rätt mycket innan vi kommer hem inatt,  2-beningarna brukar nämligen alltid spela lite kort och det tar sin lilla tid.

Ha en bra lördag eftermiddag/kväll alla mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback