Dom lämnade mej ensam ....

... hemma för att gå på kalas hos kusin SOFIE, hur kunde dom? Varför fick jag inte följa med? Jag brukar alltid få följa med (snyft).

Dom kunde väl i alla fall ha hållt tyst om det när dom kom hem, men se då berättade dom om hur gott dom ätit/druckit och hur trevligt dom haft. Ja ja, detta skall jag allt komma ihåg en dag då inte dom skall få följa med mig.

Tacka vet jag LILLMATTE, hon e snäll hon. Hon kom hem redan efter 1 1/2 timme och då fick jag följa med henne & Rebecca på en runda till Västra Hamnen.

Sedan har jag & LILLMATTE bara tagit det lugnt och legat och myst och tittat på TV.

Kommentarer
Postat av: MOR

Kära lilla Walle...

Ibland går det bara inte att ta med dig. För det 1:a så bor SOFIE inte i så stor lägenhet, framför allt inte när den blir fylld utav en himlans massa gratulanter. För det 2:a så är SOFIEs farbror jätte allergisk mot pälsdjur och han hade mått väldans dåligt om han kommit i närheten av dig. Men eftersom att vi träffar SOFIE oftare än hon träffar sin fabror så blev detta den bästa lösningen.

Är du nöjd med min förklaring, GULLIPLUTT????

2007-03-31 @ 22:37:41
Postat av: Wallander

Kära älskade MOR,

Nu känns det helt OK, detta kunde du väl ha sagt innan ni gick, då hade jag inte brytt mig. Jag vet att Ole är allergisk, jag träffade ju honom häromdagen när han satt på uteserveringen på S:t Knuts Torg. Jag skulle aldrig vilja bli orsaken till att någon skulle bli jätte dålig av att träffa mig.

Ps. Förresten det var ganska skönt att få vara själv en stund. Att ligga och sova med bra lugn musik i bakgrunden är inte helt fel faktiskt.

2007-03-31 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback