Idag har MOR berättat...

att jag skall få gå en spårkurs till. Det ser jag verkligen framemot, nu kan jag vara med och spåra för fullt från början.

Det enda jag oroar mig lite för är att inte Guinness hakar på, men jag vill att han skall göra det. Dels för min skull, för jag vill inte sitta där själv i bilen när de är ute och lägger spåren och dels för hans egen skull, han tycker det är lika roligt som jag. Men jag tror inte att hans matte blir så jätte glad över att det blir tidiga söndagsmorgonar denna gång, ryktet tidigare har varit att det skulle bli måndagkvällar. Men morgonstund har guld i mun sägs det! Guinness, behövs det så skall jag be MOR försöka övertala henne.

Lena, MOR har lovat att stå för frukosten, om inget annat så låter väl det lite lockande, eller?

Guinness, ví kan välan höras i helgen, besked måste lämnas senast den 12:e.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Du Lena, jag har hört ett rykte som säger att vi inte kommer att börja förrän 09.30!!! BRA VA???

2007-03-10 @ 17:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback