IMORGON KOMMER ÄLDREMATTE...

... och passar mig. Är vädret bra så kanske det blir en runda till fältet tillsammans med Sessan. Jag tittade noggrant på väderleksrapporten, men blev inte riktigt klok över hur det egentligen skall bli. Men jag har bett MOR att inte ta med sina regnkläder till jobb imorgon, för då kan ÄLDREMATTE inte skylla på att hon inga regnkläder har om det skulle regna bara lite grann. Sedan är det ju faktiskt så att det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!

Det verkar till att kunna bli en kul dag imorgon. Det är ju tisdag och då är det också träningsdax. Som det ser ut nu så följer Sigge också med, kuligt!

Idag har annars dagen bara flutit på. Har fått rå om LILLMATTE nästan hela dagen, vi har det så lugnt och skönt tillsammans. Vi både busar, tränar och myser lite. Det blev också en lång promenix med Tyrus när MOR kom hem från jobbet, alltid lika kul att få lite sällskap.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Det blev ingen tur till fältet, Sessan löper så det var ingen bra idé (tyckte de 2-benta). Konstigt ibland känns det som om vi 4-benta inte har någonting att säga till om.

ÄLDREMATTE kom bara upp om en liten stund, jag behövde ingen passning, LILLMATTE har varit hemma från skolan. Hon har hållt ett fasligt liv, jag har kanppt fått sovit, hon har snörvlat och haft sig. MOR sa att hon verkar att ha fått en riktig "bonnaförkylning". Bara hon inte smittar mig så får hon gärna vara hemma även imorgon.

2007-03-20 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback