Mysigt värre...

Igår kom ÄLDREMATTE hem och hälsade på mig. Jag blev jätte glad. Ännu bättre blev det när hon skulle gå hem, för då fick jag följa med henne. Jag gick jätte fint hela vägen.

Busade sedan lite, leksakshunden som jag har hemma hos ÄLDREMATTE & Chrilli har inga öron/nos längre, men den är ändå kulig. Jag hade en bit ben kvar sedan jag var hos dem sist, det fick jag också äta upp.

ÄLDREMATTE gav mig mat, det blev lite extra, hon tyckte inte det var lönt att lämna det lilla som var kvar i påsen. Jag sa givetvis inte nej tack! Nu är det jätte viktigt att vi inte glömmer att berätta för MOR att maten nu är slut, tänk vilken katastrof det skulle bli om jag ingen mat har där nästa gång, jag vill inte ens tänka tanken.

När Chrilli kom hem skällde jag lite, jag var tvungen att markera att jag var där. Men det varade inte så länge för han är min kompis och kompisar skäller man inte på. Jag stod också i deras fönster och tittade ut och där nere på gatan hände det konstiga saker, jag skällde för säkerhetsskull lite då också.

ÄLDREMATTE gick iväg och tränade och jag blev lämnad ensam med Chrilli, då tyckte jag det var lika bra att gå och lägga mig, så jag kröp ihop i deras säng och sov tills ÄLDREMATTE kom hem igen. Men till min stora förvåning, hon kom inte hem ensam, MOR var också med. Vilken lycka!!!!

Jag fick gå lös hela vägen hem och det fick jag betyg MVG för.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Du har tur du Walle som har så många olika ställen där du får komma o hälsa på.De har inte jag.Börjar tro att ingen vill ha hem mej faktiskt.
Dom e nog rädda att jag ska sabba deras hem....

Men idag(torsdag)har jag haft roligt för Lakrits o jag har sprungit o sprungit å så badat förstås.Ibland luktade vi gott men ibland luktade vi gott INTE,efter våra dopp....men tusan vad kul vi hade.

2007-03-15 @ 19:20:27
Postat av: Wallander

Ah, lille E, du får mer än gärna komma hem till mig, vill du det någon dag?

Jag kan känna doften ända hit, jag stank rätt bra även efter mitt/vårt tisdagsdopp. Men huvudsaken måste ändå vara att "vi" har förbaskat kul och då får man själv + omgivningen stå ut med lite olika dofter omkring sig.

2007-03-15 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback