Idag har jag fått prövat på något nytt ...

... och det är minsann inte var dag det händer. Men idag fick jag smaka en liten bit banan av MOR.

Jag var lite skeptisk från början, men sedan slank biten ner som ingenting. Jag skulle lätt kunna tänka mig en bit till men se det kunde jag helt enkelt glömma, det var ju bara ett smakprov!

Det kändes faktiskt som om jag blev lite "blåst på konfekten". Kan inte riktigt förstå meningen med denna pytte smakbit. Om det var för att hon inte tror att min mage skulle tåla det så tror hon allt fel.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Så snålt!Banan e gott tycker jag.
Igår höll jag en hel clementin i munnen utan att bita.Det såg nog ganska roligt ut =0)

2007-05-08 @ 11:04:05
Postat av: Wallander

Ja, MOR kan vara lite väl snål ibland, men det händer att hon har på "spenderbyxorna" också ibland.

2007-05-08 @ 23:51:01
Postat av: Lakrits

Det låter lite snålt, tycker jag. Kan vara samma sak med matte. Ibland får jag godis, ibland inte (utan att det har något med träningen att göra). Hur ska man veta? Vad kan man göra för att det ska bli mer godis?

Postat av: Wallander

Vi får väl försöka finna ut något tillsammans, som genererar mer godis!

2007-05-09 @ 23:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback