JAG SAKNAR ...

... min ÄLDREMATTE.

Hon har dragit till Barcelona ett par dagar med familjen Börjesson för att fira svärmors födelsedag.  GRATTIS Eva förresten!

Tid för shopping lär det allt också bli, för är det något som min ÄLDREMATTE är riktigt bra på så är det att shoppa! Undrar var hon har fått det ifrån? Undrar om dom har några roliga hund-grejer där också? Någon som har varit i Barcelona? Men jag lär väl få veta det när dom kommer hem igen på Söndag.

MOR skall hämta dem på Kastrup, jag vill följa med, men se det får jag inte för jag har varken PASS eller är vaccinerad. Föreslog till MOR att jag kunde låna Tarzans pass, Flatte som Flatte, men se det var inget bra förslag, så får man visst inte göra. SYND!

Kommentarer
Postat av: Guinness

Min matte säger att Barcelona är en fantastisk stad. Men om de har fräcka hundgrejer där har hon ingen aning om. Typiskt!!!!!!! Hon vet en massa konstiga saker men inte sånt som är viktigt.
(Har ännu inte gått och lagt utan har stimmat en stund. Just nu kallar husse på mig vilket innebär en liten kisserunda så att jag lugnar ner mig.)
GBM

2007-05-18 @ 22:49:00
Postat av: Wallander

Amen, vad är dom 2-benta för några typer egentligen? Helt klart är att vi ser viktigheter på olika vis.
Tror allt att vi får försöka ändra deras inställning lite. I första hand måste shopping till de 4-benta komma & i andra hand till de 2-benta.
MOR berättade att du skött dig exemplariskt hos din MORMOR idag. Så jag förstår att du ville busa av dig lite nu när du kommit hem igen.

2007-05-18 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback