Kunde inte sova .... var rädd för att glömma bort ...

... så jag smög upp igen bara för att gratulera min favorit-extra-matte som fyller år idag.
(ÄLDREMATTE, hoppas inte att du blir arg på mig för att jag lånade din dator igen)

HIPP HIPP HURA PÅ DIN FÖDELSEDAG!

Jag och MOR hade tänkt komma upp tidigt till dig på morgonkvisten och gratulera, men tänkte sedan att nä det är nog ingen bra idé, det skulle nog inte uppskattas helt kanske. Men är det OK om vi tittar förbi när jag varit & tränat i kväll?


Kommentarer
Postat av: Guinness

Hej Walle!
Jag tror att matte skulle bli jätteglad om ni kom. Hon blev lite ledsen innan för "mormor" kan inte komma hit idag för hon har fått ryggskott och kan knappt ta sig ur sängen. (Och husse är inte hemma förrän kl. 23.00.)
Jag hoppas att jag ska få gå på agility ikväll. Det är sista gången och det är så roligt. Jag fixar alla hinder galant nu, det är bara slalom jag behöver lite hjälp med för det är så lätt att hoppa över någon port. Vi brukar vara hemma vid kvart i tio-tiden.
Bäst är nog att din MOR slår en signal innan ni kommer så att matte inte får för sig att gå och lägga sig.
GBM

2007-05-15 @ 11:27:57
Postat av: Guinness

Kul att ni kom. Det tyckte matte med.
Och du Walle: Alla mina ben är dina ben, alltid.
GBM

2007-05-16 @ 14:48:47
Postat av: Wallander

GBM,

Nöjet var helt på vår sida. Nu kommer vi allt kunna slappna av lite när din matte är ute och lägger spår. Hoppas din husse hinner ge henne lite kompass-utbildning innan lördag bara.

2007-05-16 @ 14:53:09
Postat av: Anonym

Det är ju tur att det finns så många duktiga spårhundar i vårt lilla spårsällskap. Om matte skulle irra bort sig så finns det hur många nosar som helst som skulle hitta henne lätt som en plätt. Det känns tryggt, tycker jag.
GBM

2007-05-16 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback