Kvällsbesök på Elinelund...

... gjorde jag, LILLMATTE & MOR ikväll. Vi ringde inte och förvarnade utan vi överraskade dom bara. Tarzan var den som upptäckte oss först. Han höll på att hoppa över staketet av glädje. Men hans husse kom till undsättning och såg till så att vi blev insläppta utan att bli överfallna.

Som vi lekte, jag & Tarzan. Han har en massa andra sker att leka med än vad jag har, t ex stora trädgårdshanskar, som är skitroliga.

Men en sak som jag inte riktigt förstår är varför MORMOR har så svårt att skilja på oss, jag tycker inte alls att vi är lika. Jag får nog allt se till att ha något igenkännetecken nästa gång vi skall ses. Jag vill nämligen inte tas för att vara Tarzan, jag vill vara Walle även i hennes ögon. Jag trodde att det skulle bli bättre nu när hon fått nya ursnygga glasögon, men se inte det, men det kanske tar lite tid att ställa in bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback